090715

Jag lever!!! Ville bara försäkra er om det ;). Jag har bara haft lite fullt upp sen igår =). Som jag skrev tidigare så jobbade jag 12-21.15 igår och vilket jobbigt pass det var. Det var mycket som skulle göras, mycket folk och knappt hann jag med min rast heller =(. Var inte överdrivet glad och pigg när jag kom hem! Kollade mailen och somnade som en stock. Klockan ringde 07.00 och jag var tvungen att dra mig upp ur sängen, jobbet började 07.45. Var något enormt trött. Jag förstår verkligen inte hur tjejen som har dessa pass i vanliga fall orkar!? Jag är imponerad. Iofs har jag jobbat liknande pass förut, slutade 20.15 och började 06.45 dagen efter. Det gjorde jag i ett års tid, så jag är också lite duktig =P. Slutade vid 14 idag och åkte genast hem =).

Idag, efter jobbet, tog jag och syster en tur med bilen. Vi åkte till Vila Outlet (för 3:e gången jag var där) och kollade lite, dem får ju in nytt hela tiden =). Vi var där ganska länge och provade massor, men det slutade med att jag kom hem med "bara" 3 saker. Och vilka fynd dessutom!

Först är det ett linne/klänning (går att ha som både och) för 50 kr! Skärp och halsduk var ta 3 betala för 2, så syster tog en halsduk hon också, vilket slutade med 66 kr för båda =). Det blev tre saker för 116 kr, det kallar jag fynd.

Nu tänkte jag visa er mina absoluta favoritskor som jag äger.

Dessa från H&M har ni sett mig använda några gånger ;). Det är espadrillos (med klack) och dem är otroligt sköna att gå i =).


Dessa är nya och påminner lite om dem ovan (fast snyggare). Dem kommer från Vila och kommer användas mycket, dem är supersnygga =). Hade på mig dem på Kallis första gången!


Dessa hade jag på mig när Ellen var här, dem kommer från Skopunkten. Tycker dem är superfina för att vara vita skor (gillar inte högklackade vita så mycket) och dem passar utmärkt till svart klänning!


Dessa ursöta ballerinaskor har ni sett på mina fötter ett antal gånger. Dem är från Indiska och storfavoriter =).


Dessa kan ni bara inte ha missat! Dem har jag på mig på varannan
bild ;). Jag älskar dem här snygga tygskorna från H&M, jag BOR i dem ;).

Jag kan fortsätta med massor av skor, det finns MÅNGA favoriter i min sko-garderob. Får visa fler imorgon, nu är det läggdags. Löparrunda vid 09 imorgon, nice!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0