ABC

...du är mina tankar. Denna låt kom upp ett antal gånger när jag, mami och syster sjöng singstar ;). Vi gick igenom nästan alla skivor vi har, Svenska hits, R´N`B, Legends, 80's osv. Väldigt roligt och "otroligt" vackert lät det =P.


Me in action ;)...mycket elegant (notera samma outfit som gårdagen).

Har alltså haft en mysig kväll tillsammans med mami och syster. Vi åt supergoda scones (som syster bakat) med te och lemonad (som syster gjort själv). Till efterrätt åt vi muffins, även dem hade syster bakat. Duktig och huslig blir hon när hon kommer till ön ;)! Bra med någon som tycker sånt är roligt =). Själv har jag jobbat 10-19 och det gick bra. Lite segt med en sån lång dag, men det gick hyfsat fort i alla fall. Imorgon är det fredag och då är det samma tid som idag jag jobbar, hoppas jag orkar upp vid 07 och ge mig ut och springa imorgon i alla fall. Är det samma väder som imorse är nog risken väldigt liten =(. Något motionstips att göra inomhus när det är dåligt väder?

Ska alldeles strax bädda ner mig i min sköna säng. Är helt slut! Ska först rekommendera en liten grej jag köpte med mig hem från min och Ellens shoppingrunda i lördags.

Det är ett "Hand travelkit" som innehåller nagelborste, nagelbandspinne, nagelfil och handkräm. Det är verkligen ett superpaket och till vilket pris dessutom. Det ursprungliga priset var 50:- (på H&M) och jag köpte det på rea för 25:-, 25 kr bara!!! Det är som hittat och det är perfekt här på Gotland =). Har precis tagit bort mitt röda nagellack och filat, petat ner nagelbanden och målat på genomskinligt nagellack (kan inte ha färg på jobbet, blir bara fult).

Sovtime! God natt!
/Elin


På hemgång från Burmeister första kvällen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0