090707

Börjar med dagen och avslutar med lite härliga bilder från min weekend med Ellen =).

Min dag
började ganska sent med frukost och mys med Richard =). Sen åkte han och tränade samtidigt som jag gick och mötte upp B vid hennes bil. Vi åkte till centrum och handlade lite jordgubbar som jag tog med mig till E och mötte även upp Ellen för att få alla bilderna från Gotland <3. Tack! Vidare till E på fika efter det, mysigt =).




Min otroligt söta och snygga vän E <3.

Satt och pratade, kollade på bilder och skrattade. Vad roligt att träffa E, A och B igen =), så längesen sist! Men om BARA en och en halv vecka kommer tjejerna ner till mig på Gotland och gissa om jag längtar. Vid 18 började vi röra oss hemåt och då åkte jag och Richard iväg och handlade lite mat med oss hem =). Åt, tittade på tv och kramades. Är lite kramsjuk nu när jag åker tillbaka till Gotland igen och ser då inte pojken på 1 månad =(. Nyttigt, men skitjobbigt! Vid strax efter 20 kom mami och syster och hämtade upp mig. Vi åkte till nya lägenheten där jag befinner mig nu, i min säng =). Det är så otroligt fint och mysigt här, ska lägga upp bilder när allt kommit på sin plats så får ni se. Här kommer de garanterat att trivas och jag ska hälsa på mycket ;). Hehe...

Imorgon bär det av till Gotland igen, flyget går kvart i nio. Sen börjar jag jobba vid 12, ser jag väl inte sådär jättemycket fram emot, men men...money money money ;). När det ändå regnar kan man lika gärna jobba =).

Ååååå, jag saknar redan Richard. En månad!?! Bittert!

Nu till bilderna ni har längtat efter ;)...eller? Gotland with Ellen!

Första partykvällen - Damer klädda i svart =). Jag bar en svart klänning inköpt på H&M och klackar från Skopunkten.


Almedalen - I väntan på vårt bord gick vi en promenad =).


Love - Fullkomligt älskar denna bild, visst är den fin?


Mat - En stor tacotallrik avnjöts på restaurangen Joda i hamnen. Mums!


Vårt tecken - Jag och Ellen tog en promenix efter maten.


Sarah Dawn Finer - på favoritklubben Burmeister (ett MÅSTE om du besöker Visby)


Det berömda kortet - med Blondinbella. En rolig grej bara ;).


Redo - för Kallis (Kallbadhuset). Söta Ellen i supersnyggt linne från Vila.


Redo nr 2. - för Kallis =). Solglasögonen från H&M, Skjorta (lånad av pojkvännen) från H&M, Jeansshorts från H&M, Fransväska från Lindex och nyköpta skor från Vila.

Lägger upp mer bilder imorgon när jag har lite tid över =). Nu är det läggdags, blir väckt halv 7 =(. Sov gott Sverige!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0