6 Maj 2011

Så mycket att göra och så lite tid :(. Livet är lite kämpigt just nu! Men jag kämpar sista tiden, nu j*vlar ska det gå bra :). Haha...gof morgon på er.

Idag vaknade jag till solen och gick iväg på en morgonpromenad runt ån. Skönt att det räckte med trekvartsbyxor och tjocktröja :). Stannade även på Netto när jag gick hem och handlade lite färskvaror som fattades här hemma. Idag är det full rulle, ska alldeles strax sätta igång och transkribera intervjuer. Det brukar ju tyvärr ta längre tid än man tror, så det är lika bra att sätta igång i tid. Sedan hade jag planerat in en 21,11 km löprunda (ett halvmarathon), men tyvärr känns inte foten så bra ännu att jag kan belasta den med det. Vad sjutton då :'(. Ska åka till gymmet och köra crosstrainer och motionscykel istället, jättetråkigt, men jag måste hålla uppe konditionen och flåset. Aja, bara att bita ihop. Efter det blir det jobb i några timmar innan det blir slappkväll framför tv/dator. Tidig sänggång för min del, kommer dröja länge tills jag har sovmorgon igen, sånt har jag inte tid med.

Måste bara visa den här kommentaren jag fick igår, alltså jag brukar inte visa "negativa" kommentarer, men denna gav mig faktiskt bara ett gott skratt...
"vad rynkig du e, för att allt fett i ansiktet försvunnit"
Kommentaren var till detta inlägg och jag menar, herregud vad rynkig jag är alltså. Äsch, jag tar det som en komplimang :). Jag menar, allt fett i ansiktet har ju försvunnit ;). Hahaha...knäppa människor det finns, men du som skrev det, tack :P!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0