5 Maj 2011

Goood morning :). Tänk vad lite soooool kan göra för humöret, man blir genast lite piggare och gladare :). Wohooo!



Idag har jag valt att ha ett nytt linne på mig, fick det av farmor och farfar i påskägget :). Fint va? Somrigt och snyggt! Förresten, inget inlägg igår, hade ingen bra dag helt enkelt. Detta medförde ett jätte osug efter att skriva i bloggen, så jag struntade i det. Början av dagen gick väl bra, vi hade tre intervjuer och fick ut ganska mycket stoff, så det var ju skönt :). Dock klev jag upp halv sex och var helt slut när vi kom hem vid halv fyra, sov både på bussen dit och bussen hem. Igår var det även jättedåligt väder som drog ner humöret direkt, 1 grad och snö samt regn i perioder. Hade vinterskor och jacka med foder på mig samt vantar...vinter?? Nej, maj!!! Suck.

Aja, eftersom jag skadat foten på något sätt blev det ofrivillig vila igår. Alla som jag hade pratat med sade åt mig att vila och inte anstränga foten för mycket eftersom det faktiskt bara är två veckor kvar tills jag ska springa Göteborgsvarvet. Och jag antar att alla har rätt, men jag hade riktigt svårt att ta till mig det. Jag hade absolut ingen lust att vila eftersom jag var så förbaskat trött när jag kom hem, ville ut och få mig lite ny energi. Istället låg jag med benet i högläge, i min Onepiece och glodde på tv HELA kvällen...när jag gick och lade mig kände jag mig sjuk :(. Jag gillar med andra ord inte att vila :P. Men som mamma sa "det är nyttigt för dig" och det är det säkert...

Nähä, dags att äta upp resten av frukosten och sedan packa dagens skolväska. Blir plugg i skolan idag. Ska även ha handledning under dagen, ska bli intressant att se vad hon har att säga om arbetet såhär långt. Vi kör på med uppsatsplugg hela dagen och ikväll blir det förmodligen middag med Sofie och Camilla från jobbet, trevligt trevligt :). Vad ska ni hitta på idag?
/E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad rynkig du e, för att allt fett i ansiktet försvunnit

2011-05-05 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0