31 Mars 2011

Vaknade av mig själv idag, halv tio visade klockan och jag känner mig ordentligt utvilad! Jag tycker verkligen att man ska ta vara på dagar då man har möjlighet att inte ställa klockan och bara låta kroppen vakna till av sig själv, det ger en lite frid bara det :). Nu har jag gjort det både igår och idag, så imorgon är det tillbaka till väckarklockan och skolan. Men då lever jag på dessa två underbara dagar så länge ;).

SMHI visade att det skulle vara moln idag och när jag vaknade var det i princip klarblå himmel och sol, men snart blev det lite molnigt ändå. Dock är det en fin dag idag med 9 plusgrader utomhus :), riktigt nice! Jag taggar inför min löprunda som jag planerat vid tre och innan dess blir det till att städa lite i lägenheten, äta lunch och plugga lite. Vad sysslar ni med idag?

Under eftermiddagen ska jag baka morotsbröd igen (se recept här) som jag ska unna mig efter löprundan. Idag är det 1,5 mil som står på schemat. Det är en distans jag bara sprungit en gång förut, så det ska bli spännande. Jag är dock inte orolig, det kommer gå bra, bara kroppen är i form idag ;). Har suttit hela förmiddagen och fixat med min Ipod för att ha lite nya grymma låtar att lyssna på under rundan. Ska även testa mitt löparbälte idag med små vattenflaskor som jag ska fylla med vatten och sportdryck, ska bli intressant och se hur det går ;). Haha...spännande saker det här :P. Ska även inviga mina nya löparskor idag. Så nu ber jag er önska mig lycka till!

Ska slänga upp receptet på min lunch och middag igår och sedan blir det till att sätta igång med städningen innan det är dags för lunch :). Hörs mer under dagens gång!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0