Prövotid - check!


Nu är det TVÅ år sedan jag tog mitt körkort här i Linköping :), känns som det var igår. Det här inlägget skrev jag för två år sedan här i bloggen och avslöjade att jag äntligen hade tagit mitt körkort. Det var en lång process för mig och jag var ganska gammal när jag tog det (jämfört med många av mina kompisar), fyllda 20 år. Jag höll det hemligt för min pappa eftersom jag visste hur gärna han ville att jag skulle ta mitt körkort, så jag ville överraska honom och det gjorde jag allt ;). Haha...underbart att överraska både honom, farmor och farfar under påskhelgen. Jag var så glad, det var en otroligt befriande känsla att äntligen få sitt körkort. 

Nu har det alltså gått två år och jag har VERKLIGEN haft nytta av mitt körkort. Jag har kunnat hämta syster på jobbet, lånat bilen till alla träffar med kompisarna, skjutsat familjen när vi ska på äventyr, lånat bilen till Linköping osv. Det är hur underbart som helst och dessutom har jag väldigt snälla föräldrar som låter mig låna bilen när jag är hemma i Stockholm, tack :D <3.

Prövotiden gick ut i lördags, så nu har jag körkort på riktigt ;). Lite extra lycka sådär :).
/E <3

Kommentarer
Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Tack för kommentaren o komplimangen Elin! Den värmde! O jag tänker inte ge upp - NO WAY! Revanchsugen som bara den!

Kram!

2011-04-11 @ 15:25:40
URL: http://www.lifebytess.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0