Niice

Niice står för två saker denna kväll. Den första Niice står för att jag har pratat med min underbara Angelica på skype, hon skriver i sin blogg om livet i Nice :). In och läs vet já! Saknar henne grymt mycket i alla fall och ser verkligen fram emot julen när vi ska ses och julshoppa, sedan blir det ju en resa till Nice i vår också. Me like <3.

Den andra Niice står helt enkelt för att det är nice just nu. Jag har storstädat lägenheten igår och idag, så nu känner jag mig redo för lite förfest imorgon :). Idag städade jag badrummet och blev jättenöjd :P, jag skrubbade duschen ordentligt också, så nu ser jag fram emot att duscha igen. Som jag skrev tidigare så känns det lite tomt här hemma, så det blir till att köpa lite mattor snart :).

Precis som de två senaste dagarna har denna dag gått i ett. Först var det grupparbete och sedan föreläsning. Efter föreläsningen åkte jag snabbt hem och slängde i mig lite gröt och macka. Sedan tränade jag cirkelfys vilket var roligt, men inte alls lika jobbigt som jag hade räknat med (inget är jobbigare än flowin). Ska strax skriva om det i träningsbloggen innan jag lägger mig för dagen. Har även hunnit med att besöka vallokalen och kolla att allt valmaterial finns till helgen, ätit middag i form av lasange, duschat, städat badrummet, pratat med Angelica på skype samt städat undan en massa :).

Imorgon skulle vi haft grupparbete, men vi bestämde oss för att stanna hemma och läsa lite istället. Så min plan är alltså att läsa en del, åka och styrketräna, handla lite till förfesten, boka tid hos frisören samt fixa iordning mig. Annars är det som sagt förfest hos mig innan Viktors sittning på Flamman imorgon :). Temat är Finland. Ni får se min utklädnad på lördag :P.

Sov gott!



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0