22 September 2010


Idag ska det bakas bröd, närmare bestämt, tre olika sorters bröd. Jag står för rågsiktslimpa, Ameli för hälsobullar och Hannah för något jag inte kommer ihåg vad det heter :P. Det är i alla fall nyttigt och gott bröd vi ska baka och det ska bli jätteroligt :). Tror jag kanske ta med mig lite nybakat bröd hem, vill ni ha det familjen?

Min morgon började riktigt tidigt. Jag vaknade av att jag var genomsvettig och rädd, detta är inte första gången de senaste veckorna. Vad kan det bero på? Sedan somnade jag om och sov till kvart över nio :). Har hunnit göra havrepannkakor till frukost (MUMS!), så nu har jag lunchlådan klar imorgon ;). Håller även på att tvätta lite påslakan och annat skojigt. Tänkte alldeles strax göra mig iordning och bege mig hem till Ameli för vår bakdag. Ikväll blir det sedan step 1 med Hanny, hemmagjorda hamburgare till middag (MUMS x2!) och en del plugg. Tror även att jag ska kolla på Idol och Skånefruar ;).

Vill även passa på att hälsa alla nya läsare välkomna :). Ser att besökarantalet ökat en del på senaste tiden vilket är riktigt roligt. Kom gärna med tips och frågor om ni undrar över något. Roligt att så många har hittat hit och jag vill även tacka mina gamla läsare för att ni är så trogna ;) <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0