6 Oktober 2010

Brrrr it's coold in here...Eller ja, 20 grader i vardagsrummet och typ jättekallt i sovrummet :(. Idag måste jag skicka in ett felanmälningsdokument om mina element, jag tänker inte bo i min vinterjacka inomhus i år igen :P. Aja, fick lite härlig sovmorgon idag igen. Ska strax hoppa i lite vettiga kläder och bege mig mot mataffären och köpa lite som fattas här hemma. Till lunch ska det göras havregrynspannkakor, är så förbaskat sugen på det :). I eftermiddag har jag föreläsning och ikväll blir det antingen Soran Ismael på Flamman eller Step med Hanny (beroende på om vi får biljetter eller inte). Riktigt nice!


På restaurang Agaton i Gamla Stan!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0