Jeansjacka eller Kavaj?

Nu skulle jag behöva din hjälp med ett val. På onsdag tar min lillasyster studenten och jag ska ha en blommig klänning på mig och nu behöver jag hjälp med vad jag ska ha över den? Jag har provat två alternativ och undrar nu vilket du tycker är bäst.

Jeansjacka eller Kavaj?

 

Jeansjackan är lite mer "laid back" och Kavajen är lite mer "style". Kom med din åsikt.

För er som varit uppmärksamma så hade jag vita pumps i det andra inlägget (med klänningen på), men jag tyckte att det blev lite för mycket, så det blir dess söta pumps istället :).

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oj, vad svårt! Båda är riktigt snygga :D Tycker att du ska ta jeansjackan om det är lite finare väder och kavaj om det är mer molnligt...riktig snyggt båda två dock, så jag förstår att det är svårt att bestämma dig! :D

2010-05-29 @ 13:27:03
Postat av: Hugo

Jeans :-)

2010-05-29 @ 14:02:49
Postat av: Anonym

jeansjackan definitivt :) somrigt!

2010-05-29 @ 18:14:20
Postat av: Anonym

KAVAJ!!!!! :)

2010-05-29 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0