Mera nytt i garderoben :)

En HELT underbar sommarklänning.

Den här söta blåsan ska jag ha på min syster student på onsdag. Vad tycks? Är jag godkänd syster? Finns på H&M för bara 149 kr :), skynda fynda!

Supersnygga och tajta jeansleggings som sitter perfekt.

Åååå, vad dem är snygga. Gillar färgen, modellen och allt <3. Vad tycker ni om dessa? Jag blir sjukt sugen på att använda dem tillsammans med högklackat, hur snyggt som helst ju. Det var kampanjpris på dessa hos VILA och de kostade bara 99 kr (istället för 330!!).

Sjuuuukt snyggt nagellack och suuuuupersöta boxertrosor.

Nagellacket är supermodernt och finns på H&M för bara 40 kr och boxertrosorna med söta pandor på tänkte jag ha att sova/träna i, kostade bara 20 kr på VILA :).

Vad tycker ni om fynden jag köpt? Riktigt fina saker inte sant? :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0