e.l.f - nagellack

 
Berättade häromdagen om hemsidan e.l.f som min syster introducerat för mig. Jag köpte ett nagellack som heter Dark Navy som jag målade på i söndags. Nu har det alltså gått tre dagar sedan jag målade på det och det sitter fortfarande väldigt bra. Det har skavts av pyttlite på visa nageltoppar, annars är det fortfarande väldigt fint. Det som också är otroligt positivt är att nagellacket är tjockt och jag målade endast på ett lager med superbra resultat. Jag har rekommenderat denna sida till massor av vänner och gör det även till er. Detta nagellack är otroligt prisvärt (18 kr + frakt), jättebra hållbarhet och supersnygg färg. Absolut det bästa nagellacket jag testat. Får fem av fem solar ;).

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0