e.l.f


Min syster tipsade mig om en superbra butik på nätet som säljer lite olika sminkprodukter.
Tror att det är en engelsk sida (sök elf "eyes, lips, face" på google). Jag och syster passade på att beställa lite samtidigt, så jag kollade upp vad jag ville ha och mailade sedan henne :). Det är bra att ha en lillasyster som fixar och sedan skickar räkningen ;). Thanks sis! Ville i alla fall tipsa er om denna sida också. Jag köpte ovanstående produkter för 187 kr inklusive frakt, superbilligt och bra. Det är två nagellack, en puderborste studio, en rougeborste studio, en ögonborste och en primer. Studioborstarna ska tydligen vara lite bättre och kostade därför lite mer (typ 40 kr bara).


Har testat ett av nagellacken och jag måste säga att det är superbra än så länge. Det heter Dark Navy och är en riktigt mörkblå färg. Målade bara på ett lager igår kväll och det torkade ganska snabbt, dessutom täckte det väldigt bra. Jag gillar svart nagellack, men detta är ändå lite "mildare". Riktigt fint tillsammans med ringen :). Nagellacken kostar bara 19 kr vilket är helt sjukt billigt. Jag kommer att skriva om hur nagellacket håller om någon dag, för nu sitter det fortfarande som berget efter en dag.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0