Nagelkit från ACO

Jag tänkte bidra med min erfarenhet av nagelkitet från ACO.

Text lånad från mitt inlägg "27 December 2009": Tänkte berätta lite vad det är för något kit. Jag fick det av syster i julklapp. Det kommer från Apoteket och är från märket ACO. Det innehåller Nail Strengthener som är som ett nagellack du penslar på nageln, Cuticle cream som är nagelbandskräm som man smörjer in på nagelbanden samt Handcream som ni säkert kan gissa vad den är till för, att smörja in händerna såklart ;).

Nu har jag alltså använt detta kit i drygt 2 veckor, med uppehåll 2 dagar. Jag har även burit nagellack, men kört med allt ovanpå det. Och jag måste verkligen säga att detta kit är en solklar HISS. Jag märker att naglarna blivit starkare, längre och finare. Så jag rekommenderar verkligen denna produkt till er alla, för det är vackert med fina naglar och händer <3.


Skulle försöka ta en bra bild på naglarna, men det var lite svårt. Här ser ni i alla fall lite :).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0