Melodifestivalen 2010

Melodifestivalbidragen ligger nu uppe på Youtube för er som vill kolla på dem igen :).

Här är mina favoriter från årets omgång (dock är ingen superbra).



Pauline - Sucker for love.
Kommentar: Absolut den bästa och mest annorlunda låt under årets omgång. Jag gillar henne och låten starkt!


Salem Al Fakir - Keep on walking.
Kommentar: Salem är alltid grym, så även denna låt. Skulle inte bli besviken om han representerade Sverige i ESC.


Ola - Unstoppable.
Kommentaren: Ni som följt min blogg ett tag vet att jag är svag för Ola. Jag gillar låten, det är lite drag i den till skillnad från väldigt många andra låtar under årets omgång.


Erik Saade - Manboy
Kommentar: Tyckte först att han var jättetöntig och låten halvdålig, men den växer! Stort minus att Molly Sanden är hans flickvän bara :P, don't like her.


Darin - You're out of my life.
Kommentar: Darin Darin Darin, så stora förhoppningar jag hade på dig. Du kommer in på scen och jag väntar på en riktigt "bang bom pang"-låt, men får en ballad som är sorglig. Varför gör du mig så besviken? :P

Detta var mina favoriter under årets gång, vem/vilka var er/era favorit/-er?
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0