091106

"Lider" av sömnkoma! Har jättesvårt att ta mig upp på morgonen, jag stänger av väckarklockan och sover vidare. Inte bra! Jag sover nog runt 10 timmar varje natt och det borde väl räcka?? Valde i alla fall stanna hemma och läsa idag eftersom det tar lite tid att göra sig iordning och gå till biblioteket :P. Så jag har hunnit läsa en del sedan jag vaknade *stolt*. Har precis ätit en dunderfrukost med turkisk yoghurt och müsli, macka, b-vitamin, juice och ägg =). Nu är jag mätt och belåten och ska alldeles strax gå och fortsätta läsa.

Samtidigt som jag ätit frukost har jag kollat på Kenza när hon intervjuar kändisar på röda mattan (EMA Awards 2009). Jag blir lite avundsjuk, vilket drömjobb ;). Få betalt för att stå och intevjua kändisar, det skulle jag göra gratis =). Som sagt missade jag större delen av EMA Awards igår eftersom pojkvännen ville kolla på annat =(. Någon som vet när och om det går i repris??

Nu när ändå är inne på artister, har ni någon artist som ni gillar, men ändå skäms lite över att ni gillar?? :P
Det har jag ;). Jag gillar Ola. Hans låtar är så himla glada och dansvänliga =). Det är jag och 12-åringarna som gillar honom!


Blir inte ni också glada av denna låt?? Jag blir på jättebra humör ;).


NATALIIIIEEEE!! Haha...

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0