Renlig!

Minns ni ett inlägg jag skrev för nästan 3 månader sedan, det handlade om att jag hade börjat tvätta bort mitt smink innan jag gick och lade mig på kvällarna? Annars hittar ni det här, så förstår ni vad jag pratar om ;)! Jag har i alla fall som jag sa tagit med mig denna goda vana till Linköping och jag har inte hoppat över att tvätta bort sminket en enda kväll sen början av sommaren =). Det känns väldigt bra och det betyder kanske att jag får behålla ögonfransarna några år till =P. Är ni bra på att tvätta bort sminket på kvällen? Detta har nu (ÄNTLIGEN) blivit en självklarhet, precis som att borsta tändera. Ville bara skryta lite ;)...

Dagen har som sagt spenderat i mitt andra hem, skolan. Kom hem vid strax innan fem och hoppade i träningskläderna. Dock fastnade jag i soffan med nya numret av VeckoRevyn (alla mina favoritbloggerskor är med!) och kände att tröttheten kom krypande. Saken gjordes inte bättre när Richard kom hem från träningen och jag la mig i hans famn för att vila...och jag var väldigt, väldigt nära på att somna *gäsp*. Förmodligen eftersom jag endast sovit 7 timmar i natt!!! Men tillslut blev jag "arg" på mig själv och gav mig ut på den planerade stav-rundan. Det gick bra och jag blev genast mycket piggare än innan =). Hoppade in i duschen och fick maten serverad, idag igen ;). Det bjöds på fläskfilé och potatis, mums! Imorgon är det faktiskt JAG som står för både mat och diskning då Richard har en del i skolan =). Vet inte vad det blir än, men det ska jag nog komma på ;). Resten av kvällen har spenderats i soffan med lite Idol (JAA!!) och The Mentalist (Spännande!).

Min favorit i dagens Idol var självklart Clara Hagman (hon med långt, lockigt hår), älskar hennes röst och dessutom är hon jättesöt =)!!


Har även proppat i mig 4 morötter med lite dipp =P. Var så himla godissugen idag, men jag höll emot och tog några morötter istället =P. Haha...Nej, nu gott folk så ska jag faktiskt börja avrunda min kväll. Ska diska lite och sen krypa ner i sängen med VeckoRevyn =). Ha en fin kväll och God natt!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0