091109

Så var det måndag igen...*segt*. Helgen har gått alldeles för fort =(. Har ju bara hunnit SOVA, slappa, gå en powerwalk med stavar, städat lite och pluggat. Ingen jätterolig helg helt enkelt.

Dock ser jag väldigt mycket fram emot nästa helg. Då ska jag ha min födelsedagsfest och jag tror att vi blir runt 20 personer i vår lilla lägenhet på 47 kvm ;). Tror vi var något liknande förra året och det gick superbra. Förra året gjorde jag ju massa lekar om ni minns? Men i år skippar jag den delen och är social istället =). Kände att jag blev lite utanför gruppen förra året och det vill jag ju inte. I år blir det även lite nya ansikten här hemma. Det blir ju självklart Evelina och Angelica som jag jobbat ihop med på NH och som jag nu umgås ganska mycket med, riktigt goa tjejer! Sedan kommer mina bästa kompisar (förutom Ellen) från Stockholm ner =). S, E och E <3!! Och redan på fredag kommer min bästa kompis från Örebro, min Bebii <3. Sedan kommer lite folk från klassen och Linköping. Ser VERKLIGEN fram emot denna helg!!

Idag vaknade jag av väckarklockan vid 09, tog boken och började läsa direkt. Läste ett tag och somnade sedan om :P, sov i 20 min och vaknade igen och gjorde om samma procedur. Men då satte jag mig upp för att inte somna om igen ;). Haha...så typiskt. Har även hunnit äta en bamsefrukost och klä på mig. Ska strax gå och sminka mig och fixa håret, sedan hinner jag nog med några sidor till i boken innan det är dags att cykla. Ha det gott!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0