Tack!!! =)

Tack för en jättelyckad fest igår =). Jag är så nöjd och jag hade så himla trevligt.
Som jag tidigare skrev skulle vi ha femkamp och det hade vi igår, jag hade fixat alla lekar och kände mig mäktigt stolt.
Första leken var en klassiker, charader, och det var superkul, alla var faktiskt riktigt duktiga.
Andra leken var norsk karaoke, vilket går ut på att en person i laget sätter i hörlurar i öronen och hör en låt spelas, sedan gäller det att efter bästa förmåga nynna låten så att resten av laget kan gissa rätt...det gav också upphov till mkt skratt.
Tredje leken var frågesport om mig såklart =P. Tyckte lagen var duktiga, men ena laget hade ju Richard med och då blir det ju lite lättare kanske ;). Fjärde leken var att man skulle äta godissnören utan händerna, och en i laget började och sedan nästa tills hela laget hade ätit upp. Sista och femte leken var "smaka-leken", alla lagmedlemmarna fick sätta på sig varsin ögonbindel och sedan fick dem varsin sked med något på. Det var senap, grillkrydda, hallonsylt och vaniljsocker. Hade jag fått välja hade jag valt vaniljsocker =). Det var jätteroligt faktiskt =). Sedan han vi med att ta lite bilder och snacka också. En jättetrevlig fest helt enkelt. Sedan bar det av till NH där jag dansade lite och stod och snackade med mina kära vänner, mkt trevligt. Och för att avsluta kvällen drog vi med oss alla glada grabbar upp till lägenheten och Richard stekte hamburgare till hela gänget =), gullerichard ;).

Imorse vaknade jag halv tolv och hade naturligtvis ont i huvudet =(, så jag stannade kvar i sängen. Richard dammsugade och städade hela lägenheten, sedan gick han ner till affären och pantade burkar. Jag är så stolt över min lilla pojke =). Jag var vaken en stund, men somnade sedan om och klev upp ur sängen 15.00 =S och då började det bli mörkt. Men skönt var det att bara ligga och slappa. Sedan gick jag ut på en powerwalk i 40 min vid ån, jättemysigt och skönt med frisk luft. Efter det en dusch och sedan skolarbete. Har suttit med skolarbetet till och från hela kvällen och börjar väl känna mig ganska klar nu =). Ska läsa lite innan jag somnar. Imorgon börjar jag 10 och då med seminarium, så det är nog bäst att gå och lägga sig nu. Här nedan kommer lite bilder från gårdagen och idag =).

P&K

 Jag och Richard =). Visst är han naturligt glad?

 Jag i min favoritklänning från Paris =). Fin va? Och lockigt hår har jag också, gillar det.
                                
 Jag mellan Max och Adrian =).

 Dagen efter! Tycker ändå jag ser hyfsat pigg ut, eller?

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elin Björkenholt

Guuud vilken söt bild på dig :D (andra bilden uppifrån). Ha det bra!

2008-11-24 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0