Perfekt dag

Nu är jag riktigt riktigt seg och trött efter en dag på stan. Och kära vänner idag har jag äntligen shoppat lite igen =). Är såååå nöjd med allt jag köpt (visar senare i inlägget).

Efter duschen och frukosten gjorde vi oss iordning inför stan. Åkte in med bilen och gick och strosade på Adelsgatan ett tag. Sen blev vi hungriga och gick till Trädgår'n för salladsbuffén och jag rekommenderar verkligen detta trevliga ställe. Absolut min favoritrestaurang i Visby.


Jag med min goda lunch =).

När vi hade ätit oss proppmätta där fortsatte vi vår shoppingrunda genom Visby. Jag köpte Kränku-te (Gotländskt te) med mig hem. Det blev ett svart, kärlekste, ett rött, den raude och ett grönt, jordgubbsgrädde. Ett till morgonen, ett till dagen och ett till kvällen ;). Hehe...nejdå, men det är bra att ha olika varianter för olika tillfällen =). Stannade även en sväng på Åhlens och H&M innan vi gick till bilen igen.

Vi åkte ner till hamnen för att äta glass på Glassmagasinet. Det var självklart lika gott som vanligt ;).


Idag blev det Rocky Road (heter den va?) och självklart Saltlakrits. Härlig färg den har va? I LOVE den!

Åkte efter det vidare hem, stannade på mataffären och handlade saker så att vi ska äta tortillas ikväll. MUMS. Tro det eller ej, men jag börjar faktiskt bli hungrig igen...gott ska det bli. Pratade en stund med pojken när jag kom hem och sen la jag mig i bikini för att sola. Tyvärr blåste det lika kallt idag =(, så jag la mig på mage, kröp ihop och somnade ;). Vaknade av att jag frös och skulle då resa på mig...AJ, mina armar! Hade legat på dem och det gick inte att röra dem =P. Så kan det gå.

Har precis fotograferat dagens inköp. Vi börjar självklart med dagens FYND

Ett par boots med hög klack till hösten, vintern och våren ;). Köpta på Julia Hultgren på Adelsgatan. Riktigt snygga och bekväma. Och nu till det OTROLIGA priset. Från att ha kostat 1599:- (dyrt!) så kostade dem nu 299:-. Det kallar jag FYND! Det var det sista paret och dem var i precis min storlek. I LOVE!

Dem kommer från märket

Har själv aldrig hört om märket förut, men det är tydligen danskt.

Kvällens outfit


Jag i en av mina två (den andra) favoritskjortor just nu. Denna kommer från Tommy Hilfiger. Shortsen är från H&M och det vet ni vid de här laget =).

Inzoomning


Alla mina FINA armband som kommer sitta på min arm hela hösten. Dem i mitten är helt NYA för dagen, dem kommer från H&M och kostade 60:-. Det guldiga till vänster är från MQ och det högra med nitar är en premie. Snyggt!

Köpte även en mascara som jag sa, det blev en från Loreal. Skriver mer om det ikväll, nu ska jag hjälpa till med maten.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg skorna ar helt underbara :) Perfekta for alla tillfallen :)

2009-07-30 @ 20:44:41
Postat av: Julia

Ah, love the shoes! Miljarderstor vill-ha faktor!!!Puss på dig hjärtat!

2009-08-01 @ 12:26:38
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0