Dagens

Snodde pojkvännens skjorta idag ;) och trivs super i den :)!! Ska låna (sno) den över sommaren tänkte jag ;).


Pojkvännens skjorta - H&M
Linne - JC
Jeans - BikBok
Espadrillos med klack - H&M
Halsband - Present av Richards mamma (tror att det är från "Smycka")
Armband - ?...Minns inte.

Som ni märkt så är detta jeansen jag använder mest. Tror jag har haft dem i nästan 5 år :P...haha. Jag ÄLSKAR dem. Köpte dem på rea på BikBok för alltså 5 år sedan och jag har aldrig hittat ett par som är så snygga och bekväma som dessa. Nu har dem börjat gå sönder :(, så jag hoppas dem går att rädda på något sätt. Annars blir det jeansjakt i sommar, vill verkligen hitta ett par som dessa! Me like.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0