090711

Det har varit en solig och underbar dag idag, tyvärr har jag missat det eftersom jag jobbat 10-18 =(. Jag håller verkligen tummarna för att det är soligt imorgon, för då är jag ledig =)! Dock är jag bara ledig från mitt "riktiga" jobb, men det blir ingen lugn stund för det inte...Listan är lång ;). Först och främst ska jag sova ut (!), är helt slut på kvällarna efter bara några få timmars (7) sömn och det ska bli skönt att inte vakna av väckarklockan. Sedan blir det en löparrunda, ska bli jätteskönt. Det andra jag ska göra under dagens gång är att handla mat till kvällen och laga den, städa bilen (bilarna?), städa mitt rum och sola (om vädret tillåter). Ser fram emot en ledig dag ;)!

Imorse tog jag "sovmorgon", vilket betyder att jag inte gick upp med tuppen för att röra på mig. Klev dock upp vid kvart över 8, åt frukost och gjorde mig iordning. Dagens outfit får ni se i nästa inlägg =). Cyklade till jobbet idag (stolt), det tar ca. 30 min dit och 30 min hem. Så det fick bli dagens motion! Det får bli cykel på måndag också, då är passet bara från 11-17 =). I alla fall så jobbade jag, sen när jag kom hem var det middag. Mumsigt! Mami, papi och jag gick sedan iväg för att kolla lite på Smaklösa. Dem är verkligen inte bra! Men det var väl roligt att se lite, sen gick vi hem igen =P. Fastnade framför tv:n och blev kvar där ett tag. Såg bland annat filmen Proof med Gwyneth Paltrow och Jake Gyllenhaal. Den var verkligen bra (!). Jag missade de 10 första minuterna, men kom snabbt in i filmen. Den var spännande och intressant. Har aldrig tänkt på att dem två är så bra skådespelare, riktigt imponerad. Rekommenderar verkligen denna film, se den!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa nya numret av VeckoRevyn =)

Jessica Simpson - Vilket fetto! Läs! =)

/Elin

Ps. Tänkte bara svara på den fina kommentaren jag fick i förra inlägget. Jag pluggar till personalvetare. Det innehåller en massa olika delar som psykologi, sociologi, ekonomi, hälsa osv. En superbra utbildning! Kram Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0