Working fre-sön!

Inte känner jag mig speciellt utvilad efter den här helgen, men det beror ju självklart på att jag jobbat fre-sön. I fredags hann jag med mycket innan jobbet eftersom jag jobbade kväll, 17-20.30. Igår körde jag långpass mellan 12-20, hade planerat in yoga på morgonen, men för första gången på jag vet inte när så skippade jag den och tog sovmorgon istället :). Ett riktigt bra beslut kan jag meddela! Och idag jobbar jag som sagt 12-19. Men det är inte så mycket jobb kvar nu, blir några gånger till bara innan jag slutar :(. Tyvärr blir det så eftersom jag är klar med skolan i början av juni och sedan flyttar jag faktiskt hem till Stockholm igen. Ska berätta mer om detta en annan gång :D.



Sådär...firade ni valborg igår då? Det gjorde inte jag. Jobbade till halv nio och var hemma vid strax innan nio, så jag var trött och hungrig. Hade egentligen planerat att gå hem till en klasskompis som hade fest, men eftersom jag behövde äta och göra mig iordning skulle jag komma dit alldeles för sent :(. Så jag skippade det och åt en ordentlig middag och spenderade mina sista vakna timmar på dygnet framför filmen Supersugen :P, lättsam och bra avslutning på dagen ;).

Nähäpp, nu ska jag skynda skynda här! Men ha en fin söndag :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0