Svullnad


Jag ramlar och skrapar upp knän, jag får jätteont i mina benhinnor av löprundorna på asfallt och jag har konstant träningsvärk någonstans. Måste jag säga att jag känner mig som en gammal tant :P? Nu har jag råkat ut för en krämpa till och det är foten. Som ni kanske ser (inte så himla tydligt kanske) så har min vänsterfots insida svullnat upp, ser ni att högerfotens insida är rak och den andra lite bucklig :P? Det gör jätteont. Tror jag snebelastade foten eller något under min intervallträning i söndags för igår hade jag redigt ont i foten. Trots det gav jag mig ut på min löprunda med värkande benhinnor och en sträckning i foten. Imorse när jag vaknade såg det ut såhär...läge att vila? Kanske det, men jag har ingen lust att vila. Ska vara lite försiktig med själva springandet idag under kickboxningen, får ta i mer med överkroppen istället ;).

Jahopp, idag har jag varit hyfsat produktiv tycker jag :). Efter morgoninlägget cyklade jag till skolan och köpte biljetter till mig och Ameli så att vi ska kunna gå på examensfesten den 27 maj :D, kul kul! Cyklade sedan hem och åt lite lunch, blev mina älskade proteinpannkakor. Sedan har jag ringt lite viktiga telefonsamtal samt skrivit en del på uppsatsen. Jag ska alldeles strax diska, byta om till träningskläder och packa väskan. Ska som sagt följa med Hannah hem för lite middag och snack, mysigt värre. Blir dock inte så sent eftersom vi fick en ytterligare intervju imorgon och den ska börja redan 8.00 i Norrköping, alltså upp och skutta runt halv sex...Aja, sånt är livet :P. Vi hörs imorgon igen <3.

/E <3

Kommentarer
Postat av: Hugo

Säkert följdskador efter du tog ut dig allt för hårt i cykelloppet Västergarn runt :-)

2011-05-03 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0