Kastar in handduken

Kastar in handduken för idag. Skönt att komma i säng tidigt för omväxlingsskull. Eller jag har sovit mellan 7-8 timmar varje natt och det är ju hur gött som helst, men nu känner jag för lite längre sömn :P. Ska upp tidigt imorgon i alla fall eftersom jag hade tänkt hinna med lite styrketräning innan jobbet som börjar elva, ska alltså hänga på låset till gymmet.

Idag har det varit en intensiv och produktiv dag. Som jag sade tog transkriberingen fruktansvärt lång tid och jag fick äta min lunch (tonfiskmackor på osötat rågbröd) samtidigt som jag skrev och lyssnade. Packade sedan ihop väskan och gav mig iväg till gymmet. Jag är så stolt över mig själv att jag tog mig igenom 60 min crosstraining och 30 min motionscykel trots att solen sken utomhus och jag bara ville ut och springa i skogen istället! Jag håller ut, nu är det faktiskt dags för svullnaden att lägga sig...börjar tröttna. Efter det svettiga träningspasset blev det en snabb dusch och lite mellis på gymmet innan jag åkte till jobbet och körde ett 17-20 pass. När jag kom hem slängde jag ihop en nyttig tacopaj till middag som jag serverade med en stor sallad och samtidigt gjorde jag även lite mer müsli eftersom den är slut. Så nu förtjänar jag att krypa till kojs i min nybäddade säng med foten i högläge. Disken tar jag imorgon ;).

Natti natti!


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0