Helgens planer

Lördag

-> Styrketräning

-> Jobba 11-15

-> Transkribera en intervju, städa lägenheten samt laga middag (lax med pestoröra och potatis...spännande!)

-> Myskväll med Mikaela :)

Söndag

-> Morgonpromenad (tidigt!)

-> Skriva på C-uppsatsen

-> Börja packa flyttkartonger inför flytten i juni

-> Träna någonting som funkar för min svullna fot, kondition av något slag

-> Eventuellt jobba 17-21

Detta är alltså mina "helgplaner" och som ni ser finns det ingenting som heter helg för mig längre, det är både skola och jobb båda dagarna. Men men, eftersom jag åker på "semester" på lördag till tisdag nästa vecka så kan jag stå ut med det ;). Jag hoppas bara att flertalet av er kan få ligga ut i solen, äta glass och bara återhämta er under helgen! Själv blir det ordentlig återhämtning när skolan är slut :D.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0