Glamourama 2


När Glamourama säsong 1 kom på tv3play var jag skeptisk, men detta visade sig vara riktig "Elin" tv. Allt handlar om lyx och flärd, om ett ganska nice liv, snack om killar, dejting och sånt som är jätteroligt att se/lyssna på :). Haha, detta är bra underhållning. Upptäckte inte förens nu att säsong 2 dykt upp på tv3play och jag har redan plöjt igenom 3 avsnitt. Blir fler dem kommande dagarna!

Idag har jag haft en riktigt nice eftermiddag och kväll :). Fick hjälp av Mikaela att köra iväg lite saker till tippen som sagt, hur gulligt som helst <3. Skönt att bli av med lite som inte ska följa med i flytten. Efter det bjöd jag henne på middag på Hälsofreak, åt taco-wrapen som vanligt. Den är nästan lite "to die for" ;). Haha, smaskens! Annars har jag bara legat hemma i soffan och chillat framför datorn. Har även fått i mig lite glass i form av kesella med fun light och jordgubbar som jag lade i frysen en stund, mumsigt alternativ. Ska snart skära upp lite färsk ananas och melon som jag köpte idag, det är också nyttig kvällslyx.

Imorgon är en LEDIG dag :). Hur underbart låter inte det? Domen om uppsatsen kommer inte fören på fredag, så imorgon ska jag bara ta det lugnt. Jag tänkte starta morgonen med en morgonpromenad, var jättelängesen sist, så jag ser verkligen fram emot det. Sedan blir det en tur till frisören för att slinga min fula utväxt, vill ju vara fin i håret tills på fredag ;). Tänkte även gå en runda på stan för att se om jag hittar någon snygg accessoar till fredagens examensmiddag. På kvällen blir det skivstång+kondition, det var evigheter sedan jag körde det, så det ska också bli kul :D.

Sådär, nu är det intelligensbefriande program på tv...kan någon gissa?? See yá!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0