Bränd!



Ser ni vad jag har bränt mig idag? Och jag som tycker linnebränna är så fult! Jag brukar alltid försöka ha tubtopp eller bikini utan band när jag solar, men idag hade jag inte räknat med att så lång tid skulle spenderas i solen :P. Aja, har ju i alla fall fått färg :). Var jag så blek innan :P?

Detta blev resultatet efter två timmars solning samtidigt som vi pluggade, promenerande i solen till och från olika platser samt en stund under lunchen. Både jag och Ameli är nu härligt röda på axlar, bröstet och ansiktet. Har smörjt in mig ordentligt efter duschen nu, det är inte bra att bränna sig! Imorgon ska jag faktiskt smörja in mig, även om vi bara planerat att äta lunch utomhus ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0