7 Maj 2011


Proppismättis är jag nu :), underbart! Har precis smält i mig en god och hälsosam frukost i form av havregrynsgröt (med äppelbitar, kokosflingor, kanel och soyadryck), en knäckemacka med ägg på och ett glas c-vitamin. Äter även vitaminer i form av "Kvinna" och har nu återigen börjat med "Maxosol" eftersom jag vart så nöjd med dem efter Thailandresan, nu är det bara lite tid att sola som fattas :P.

Idag vaknade jag till solen igen och det är verkligen en underbar känsla. Igår kunde jag äntligen skippa vantar och tjockjacka när jag cyklade, det räckte fint med en varmtröja :). Lycka! Termometern visar fina grader redan nu, närmare bestämt 10 grader och jag hade verkligen velat att detta var min lediga lördag, men icke :(. Aja, håller tummarna för att nästa helg (i London) är solig, varm och fin!

Snart ska väskan till gymmet packas, lite mellis ska slängas ner och sedan bär det av för lite styrketräning :). God morgon på er alla och hoppas att ni får en fin lördag!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0