31 Maj 2011




Idag är det sista dagen i maj, imorgon är det juni...tiden går fruktansvärt snabbt när man har roligt :). Linköping har verkligen visat sig från sin bästa sida idag med blå himmel, tropisk värme och stekande sol. Jag tog vara på denna möjlighet till att vistas utomhus, så jag började morgonen med en morgonpromenix runt stångån. Efter det blev det bara en snabb dusch innan jag slängde på mig bikinin och tog med mig frukosten ut till takterassen. Svettigt, härligt och varmt var det i solen idag :). Låg dock där och pressade i nästan tre timmar, det kallar jag bra jobbat ;).

När jag väl kom in i lägenheten var det bastu här inne, så jag fortsatte svettas :P. Har även fått reda på när jag har framläggning av uppsatsen nu och det blev på torsdag nästa vecka, ska bli väldigt intressant detta. Nu ska det läsas uppsatser för fulla muggar ;). Har även hunnit med ett otroligt svettigt kickboxningspass nu på kvällen tillsammans med Hannah, hur underbart som helst! Har verkligen saknat det jättemycket och detta var sista gången :(. Lite sugen på att börja köra kickboxning på riktigt faktiskt, vad tror ni om det? :)

Jaha, dags att börja avrunda kvällen kanske? Tänkte inte sova till tio imorgon (som jag gjorde idag), utan tänkte försöka ta mig upp vid halv nio. Blir en morgonpromenad imorgon också och vid elva kommer spekulanter till lägenheten hit, så då måste det vara lite snyggt. Annars har jag en promenix med Camilla inbokad på kvällen och tänkte även hinna med ett styrketräningspass, läsning av uppsatser och steka lite i solen, om vädret tillåter :). Vad sysslar ni med imorgon?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0