30 Maj 2011

Snart är det juni och nu är det bara två veckor kvar i skolan för min del :). Förlåt om jag varit dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden, men jag har verkligen inte haft någon "blogglust" :P. Känner att jag haft så mycket med annat såsom skola, träning, flytt och umgås med vänner <3. Vill lägga min sista tid i Linköping på att hitta på en massa saker, inte bara sitta inne framför datorn och blogga hela dagarna. Men jag ska försöka bli bättre ;). Dessutom har jag fått min kamerasladd (tack mamma) nu och kan lägga upp lite bilder igen, wohooo :).

Igår vaknade jag 12.45 och fick en chock. Jag sover ALDRIG så länge, jag sover nästan aldrig längre än till 11. Men det var så skönt att vakna av sig själv när kroppen ville det :). Gick ut på en härlig morgonpromenad i solen och stannade sedan på mataffären på vägen hem. Gjorde proteinpannkakor och åt till jättesen frukost. Sedan var jag otroligt seg, så det blev inte mycket gjort. Men tvingade iväg mig själv till gymmet och körde crosstrainer i en timme, som kompensation för löpningen. Igår var en sådan dag jag hade gjort allt för att mina benhinnor och vader inte skulle strejka, var så förbaskat sugen att ge mig ut på en runda! Grrrr...dumma ben! Aja, fick ju lite motion igår i alla fall och efteråt "firade" jag med två knäckemackor med makrill i tomatsås och keso på, mums. Läste även igenom uppsatsen en sista gång samt plockad undan lite här hemma.

Snart bär det av till biblioteket igen för en sista genomgång av uppsatsen, sedan blir det lunch på Ghinigis med Ameli. Vi tänkte att vi skulle unna oss det eftersom vi varit så duktiga ;). Ikväll blir det träning, tänkte köra Medel 70 som jag inte kört på flera veckor. Längtar :). Vad ska ni hitta på idag?


Jag under examenssittningen i fredags :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0