26 Maj 2011


Tänk att det skulle krävas en flytt för att jag skulle rensa :P. Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att städa ur en del skåp, packa ihop två flyttkartonger med köksgrejer och porslin samt en svart sopsäck med jackor och lite andra kläder. Fyllde även en svart sopsäck med sopor! Snacka om mycket skit man har som ligger i lådorna/skåpen och skräpar, skönt att bli av med lite :). Samtidigt har jag även kört några maskiner med tvätt, dammat och städat badrummet. Ska strax dra en repa med dammsugaren och efter det blir det nog lagom att byta om, slänga den svarta sopsäcken och sedan cykla till träningen. Skivstång + kondition står på schemat :).

Började min morgon med en morgonpromenad i solen :). Hade för mycket kläder på mig trots att jag bara hade mjukisbyxor och linne, ett par shorts hade inte suttit helt fel :P. Efter promenaden blev det en snabbdusch följt av frukost, mumsigt! Sedan bar det av till frisören för att fixa utväxten samt få en toning som gjorde håret mer glansigt :). Blev fint. Gick sedan en runda på stan för att fixa lite och kom hem och slängde i mig lite sen lunch. Sedan har jag ägnat mig åt det ovan.

Nu skriker tvättmaskinen att den är klar och mitt break börjar snart ta slut.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0