25 Maj 2011

Tänk att få kliva in i lägenheten strax efter två idag och bara känna sig lite "ledig" för en stund. Idag skrev vi våra sista ord på uppsatsen, så nu är det upp till bevis, hoppas verkligen vår handledare godkänner arbetet på fredag. Snälla, håll tummarna, hon är stenhård!

Efter att jag kom hem sprang jag en runda på stan för att handla lite mat och prata med min hyresvärd om färg och nycklar och så vidare. Fick även reda på att de inte hittat någon som vill ha min lägenhet :P. Den är jättesnygg och jag älskar den, men hyran är way to high. Ligger väldigt centralt och är man en partyprisse så rekommenderas den varmt ;). Någon som är intresserad?

Har även bytt några ord med Hannah i telefon :). Blev tyvärr ingen kickboxning igår då Hannah hade ont i foten, så jag körde på en mils löprunda istället. Måste dock påpeka att detta inte var så smart, benhinnorna gjorde fruktansvärt ont efter Göteborgsvarvet som helt kördes på asfalt. Nu blir det nog lite vila från löpningen ett tag, jättetråkigt faktiskt :(. Men jag vill kunna springa och göra det ordentligt igen, därför tror jag att vila är det enda alternativet. Får sysselsätta mig med annan träning ett tag framöver :).

Ska om en stund iväg till tippen med Mikaela. Bankade sönder mitt badrumsskåp igår och ska slänga soffbord samt lite kläder på tippen. Måste börja rensa ut ordentligt nu, inte lång tid kvar till flytten. Efteråt blir det middag på Hälsofreak :). Mysigt mysigt!

Vill avsluta detta inlägg med att tillägna en låt till min sötnos Angelica. Jag vet att hon gillar den här låten och hon har även fått mig att gilla den, man blir verkligen riktigt partysugen av den :D. Längtar som tusan tills nästa helg, för då får jag ÄNTLIGEN träffa henne igen!!! Kommer bli helt underbart.



/E <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh, sötnos! Den är ju så grymt bra! Vi får shaka massor till den när jag kommer, nu är det nära! <3

2011-05-25 @ 18:34:56
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0