24 Maj 2011

Seeeeeeeeeeeeeeeegt! Jag trodde ärligt att jag skulle ha mycket tid att uppdatera bloggen, men det har jag inte :(. Har mindre än tre veckor kvar i Linköping och det är mycket som ska fixas och hinnas med innan dess. Först och främst måste C-uppsatsen bli klar och känns riktigt bra. Den ska vara inne på måndag nästa vecka, men vi vill helst vara så klara som möjligt den här veckan eftersom vi har examenssittning på fredag :). Appropå examenssittning så har jag köpt en ny klänning tills dess, köpte den i London! Längtar efter att få bära den på fredag.

Igår satt jag i skolan HELA dagen. Började med handledning vid halv nio på morgonen och sedan kom jag hem till lägenheten vid halv sju på kvällen. Satt hela dagen och skrev/fixade med uppsatsen och hade bara några få korta pauser. Idag blir det samma procedur, men vi ska sitta i biblioteket idag. Lite närmare i alla fall. Dessutom regnar det i Linköping idag och det gör arbetet inomhus lite lättare ;). Ikväll blir det förhoppningsvis kickboxning med Hannah om hennes fot blivit bättre. Annars händer det nog inte så mycket mer spännande idag...livet är inte det roligaste just nu :P.

Men jag kämpar på ;). I helgen är det ju examenssittningen, nästa helg kommer Angelica till Linköping och hälsar på och helgen efter är det flytt från Linköping och examensmiddag som gäller :D. Mycket roligt att se fram emot alltså! Helgen när Angelica kommer så blir det hon, jag, Mikaela och Hannah som ska ha grill-/myskväll på fredagen och så ska alla tjejerna sova över hos mig :). På lördagen blir det lite frukostbuffé på Scandic, en glass på Bosses glassbar, lite shopping på stan, fixa oss och förfesta innan vi drar till fattömningen på HG. På söndagen blir det till att sova ut ordentligt och köpa med oss en ordentlig frukost från affären. Mysigaste helgen på länge? Längtar <3.

Nähä, dags att smälla i sig sitt sista ägg och sedan börja traska iväg till biblioteket. Ha en underbar dag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0