12 Maj 2011

Tjohoooo! Hoppas ni alla sovit gott i natt? Jag stupade i säng igår kväll, dock ganska sent, men somnade som en stock. Hade planerat lite sovmorgon idag och tänkte kliva upp strax innan åtta, men kvart i sju vaknade jag och kunde inte somna om :(. Varför blir det alltid sådär när man får sova längre? Jag som egentligen har flera timmars sömn att ta igen...Suck! Kommer nog somna på tåget hem till Stockholm idag. Aja, jag låg kvar en liten stund i sängen innan jag klev upp och hoppade i lite träningskläder. Passade även på att måla naglarna så att de kunde torka under morgonpromenaden :). Blev en riktigt ordentlig powerwalk idag, superhärligt! Tog den "långa" rundan runt ån som tar 75 min. Bra start på dagen.

Nu har jag petat i mig en ganska "lätt" frukost och ska snart åka iväg till gymmet och köra lite styrketräning. Efter det blir det lunch, packa det sista inför hemresan, dra en repa med dammsugaren samt plugga så mycket jag hinner. Som vanligt fullt upp med andra ord ;). Vi kanske hörs ikväll när jag landat hemma hos familjen eller imorgon bitti. Ha det!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0