11 Maj 2011


London närmar sig med stormsteg och jag har inte ens reflekterat över det. På lördag morgon sitter jag och Ellen på ett plan till London för några härliga dagar där :). För ovanlighetensskull har vi ingen fullspäckad almenacka, utan det blir nog en hel del spontana grejer och mycket är ju beroende på vädret också. Ska bli skönt att komma bort i några dagar och koppla bort skolan och alla måsten en stund.

Igår var det en riktigt produktiv dag, jag och Ameli satt i skolan mellan 9-17 och hade bara två korta pauser. Det kallar jag effektivt ;). När jag kom hem var det bara till att byta om och bege sig mot Strandgatan 2 för personalfest :). Var med en liten stund på personalmötet, sedan bjöds det på middag och som avslutning blev det bowling, vårt lag vann :D. Efter det gick några stycken vidare till Storans uteservering och jag kom i säng vid halv ett...så jag är sjukt pigg idag alltså :P. Äsch, jag klarar mig alltid ;).


Vi vann en flaska skumpa :)...Wohooo


Mina teammates :)

Måste bara berätta en lite rolig sak och det är att jag och Ameli skämtade om att jag skulle ligga hemma och vara bakis idag (vilket jag absolut inte skulle göra), så imorse när jag vaknade var jag bara tvungen att skicka ett sms till henne och säga att jag mår jättedåligt eftersom det blev några glas för mycket igår...fick tillbaka att hon nästan gick på det :P. Stackarn!

Idag blir det förhoppningsvis lika produktivt som igår, ska vara i biblioteket kl 9 och sedan är rummet bokat till 19. Men jag hoppas verkligen inte att vi behöver sitta så länge :). Ikväll har jag lite intervallträning, packa, städa lite och prata med Ellen på schemat. Fullt upp som vanligt ;). Höres!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0