10 Maj 2011


Stress och nervositet, min mage och hjärna går på högvarv. Jag har verkligen ingen ro i kroppen just nu, det var längesen jag kände mig såhär stressad :(. Detta har påverkat min sömn och jag hade svårt att somna igår och tror nog att jag lyckades vid ett. Vaknade sedan klockan fyra och har då legat och vridit och vänt på mig fram till halv sju då jag klev upp. Morgonen har ägnats åt att fixa massa med uppsatsen, diska och fixa mig iordning. Just nu sitter jag och äter frukost, men ska strax packa ihop allt inför dagens plugg i skolan.

Det som är så otroligt positivt är dock vädret :D. Idag när klockan var halv sju visade termometern redan 14 grader och nu är det 17,3 grader utomhus, i skuggan!!! Detta resulterade givetvis att det blir tubtopp och jeansshorts idag :). Får tacka vädret idag eftersom jag kommer gå på reservenergi, hoppas verkligen den här dagen ger mig ett lugn, skulle verkligen behöva det nu :(.

Ha en fin dag mina vänner!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0