1 Maj 2011


Idag är det första maj, tiden går alldeles för fort! Om bara en och en halv månad är jag färdig med skolan och då är det sommarlov och sommarjobb som gäller. Det är helt otroligt hur fort dessa tre år har gått. Jag har lärt mig så mycket om mig själv, träffat så många underbara människor, lärt mig hushålla och bara fått leva det roliga studentlivet. Nu är jag redo att ta det riktiga klivet in i vuxenvärlden och börja arbeta. Spännande med nya äventyr i en ny stad!

Om en liten stund ska jag packa ner mina matlådor i väskan och bege mig mot jobbet. Arbetstiden är 12-19. Gissar på att det blir en hel del att göra i och med att det ska käkas en massa bakiskäk om jag inte har helt fel ;). Aja, det är roligt att ha mycket att göra :). Ikväll blir det sedan lite intervallträning (löpning) och en tidig sänggång. Vad ska ni göra denna söndag?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0