Vad tänkte jag med?


Nu har jag varit ute och sprungit och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, läs mer på min träningsblogg strax :). Efter löprundan stretchade jag ordentligt, sedan tog jag ett efterlängtat bad. Vad underbart det är när man inte har badkar själv, jag somnade till och med en stund :P. När jag vaknade till var jag megahungrig och slängde ihop en omelett med tomater och kalkon och en smörgås med ost, mums. Nu sitter jag bara och segar mig i soffan, har How I met your mother på i bakgrunden och allt är frid och fröjd ;).

Tror ni inte att det är snöoväder ute nu eller? Hur hemskt är inte det? Jag trodde ju liksom att det var vår nu :(. Snälla, kan det inte sluta snöa och töa bort och så kan termometern visa många plusgrader och sol? Trött på vintern nu! Speciellt med tanke på min speciella löprunda...som sagt, in och läs.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0