Tidskrävande!

Att storstäda är verkligen tidskrävande. Visst, jag satte igång med städningen vid halv sju (alltså ganska sent), men så var jag klar med allt vid kvart över tio. Jag har dammat hela lägenheten, torkat av alla ytor, tvättat badrummet, dammsugat hela lägenheten och avslutat med att moppa. Ibland måste man städa riktigt ordentligt, nu var det riktigt smutsigt i min lägenhet. Imorgon väntas finbesök av mamma och då kan jag visa upp en ren och fräsch lägenhet, det känns ju alltid bra :).

Efter förra inlägget så läste jag lite ur en tidning innan jag somnade en stund. Satte sedan igång med städningen direkt. Pausade med lite fruktsallad och riskakor innan det var dags att köra igång med städningen igen. Sedan ville jag bara bli klar, så jag körde på och glömde helt bort klockan. När jag var färdig med städningen hoppade jag in i duschen och sedan lagade jag en sen middag i form av kycklingsallad. Åt den för 45 min sedan :P, alltså väldigt sen middag. Så nu håller jag mig uppe en stund till, gillar inte att lägga mig proppmätt ;).

Imorgon ska jag börja morgonen med mätning av alla kroppsdelar och sedan en kort promenad hem till Hannah. Där är det dags för invägning, promenad och frukost :). Mysig och nervös start på söndagen! Sedan ska jag hem och byta lakan i sängen, sola ansiktssolarium (innan mamma snor med sig det hem till sig!), få iväg lite viktiga mail, kolla upp allting för andra delmomentet i kursen osv. På kvällen är det äntligen dags för bästa kickboxningspasset med Hannah och efteråt kommer mamma hit :). Awesome söndag, inte sant?



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0