Takterassen, chailatte och jordgubbar...








En otroligt härlig timme senare är jag nu lite röd om kinderna, pigg och nöjd! Solen gör verkligen underverk med mig :). Jag blir som en helt annan person på vår- och sommarhalvåret. Jag får sådan livsglädje, jag vill bara vara ute i solen och göra massa roliga saker hela tiden. Under min promenad idag gick jag förbi en stor äng och blev plötsligt supertaggad på att köra brännboll, det är väl somrigt? Älskar brännboll och volleyboll på sommaren :).

Blev en väldigt sen lunch för mig idag, men åt ju frukost vid halv ett. Blev proteinpannkakor med chokladsmak (proteinpulvret är i chokladsmak) och det blev lika gott som förra gången, mina havrepannkakor har fått tuff konkurrens. Tror faktiskt jag gillar dessa bättre och de mättar väldigt bra och länge! Jag tryckte i mig alla tre som det blev av smeten jag gjorde och nu mår jag nästan lite illa :P. Nu ska jag ta mig ut på stan en sväng, blir först en runda till systemet för att köpa en flaska vitt till lördagens festligheter :). Sedan apoteket, H&M och Netto. Hörs efter det!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0