TACK :)


Kommer ni ihåg vårjackan jag tjatade om för några veckor sedan? Jag ringde H&M kundservice idag eftersom jag fick paket från H&M och då var min jacka "slutsåld". Fick prata med världens trevligaste tjej som sa att de hade fått in en extra leverens av just den jackan och sa att hon självklart skulle skicka en i rätt storlek till mig utan att jag behövde betala extra frakt. Dessutom var det 10% just nu, så då fick jag jackan för inga pengar alls ;). Toppen! Det tjänar dem på i längden eftersom jag skriver om det här och jag garanterat kommer handla från dem igen, serviceminded kallas det visst ;). Beställde förresten en mörkblå, tyckte den var snyggare :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0