Spring-time!


Japp, spring-time var det :P. Dags att klä på sig ordentligt med kläder och ge sig ut på 10 km spåret som finns här där familjen bor :). Sprang ju min första löprunda i år (utomhus) i lördags, så nu har mina stackars ben fått vila lite. Jag tog med mig mina gamla löparskor eftersom det fortfarande är lite snö och blaskigt utomhus, vill inte smutsa ner mina alldeles nya och vita löparskor. Kör på dem här ett litet tag till, sedan måste jag byta för dämpningens skull.

Tycker det är lite svårt att klä sig idag eftersom det bara är någon enstaka plusgrad :(. Jag kör på samma outfit som förra gången förutom jackan, den jag har här hemma är tunnare. Hoppas jag springer mig varm ganska snabbt ;). Aja, nu är det nog dags att sätta lite fart. Får ju inte bli för hungrig innan, för då orkar jag inte prestera lika bra som jag vet att jag kan :D.

Hörs om ett tag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0