Soooooool :)

Imorse hade jag en plan att skriva att det är så skönt att det är mulet och kallt ute när man tentapluggar, för då slipper man ha småångest för att man sitter inomhus istället för att njuta av det fina vädret...men det fick jag äta upp nu :P.

Har precis fått i mig en ordentlig lunch, hunnit byta några ord med Ameli, kollat lite på tv och pluggat en del. Men det går så segt :(. Jag tycker det är så jobbigt när man lägger ner mycket tid på att plugga och så kan jag ändå inte förstå, nu börjar nervositeten komma krypandes...inte alls roligt :(. Tänkte gå ut och gå en liten kort promenad i solen innan det är dags att skicka in vårt grupparbete och sedan fortsätta tentaplugga. Senare i eftermiddag blir det en liten kort runda på stan och ikväll vid åtta har jag planerat att lägga ner plugget helt och hållet, då blir det tacopaj (matlåda) och Sveriges mästerkock på tv :).



Vi hörs nog i eftermiddag/kväll igen, för nu blir det verkligen 100% fokus, men först en kort promenad ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0