Sömnbrist!

Den här helgen har varit fullproppad, underbar och händelserik! En av de bästa helgerna på länge :).

Började på fredagen med att åka iväg och kickboxas med Hannah. Som vanligt när vi kör fredagspasset, så avslutade vi med lite cardio på gymmet (blev crosstrainer denna gång). Stretchade ordentligt och cyklade sedan hem till henne. Där gjorde vi iordning en riktigt god tortillabuffé med Hannahs egen guacamole, grönsaker, tacofärs, tacosås och pepsi max :). Smakade ljuvligt efter ett hårt träningspass. Annars blev det lite tv, väldigt mycket prat (ni anar inte hur mycket jag och Hannah har att prata om hela tiden, vi vet typ allt om varandra) och en smaskig fruktsallad (och jordgubbarna såklart!) som avslut på kvällen. Eller natten blev det, tiden gick så otroligt snabbt, så jag kom i säng kvart i tre...

...och började min lördag med en powerwalk runt ån med Louise. Det var underbart att träffa henne igen, men det var jättesegt att ta sig upp efter bara 6 timmars sömn. Tror dock att promenaden gjorde gott eftersom jag arbetade långpass under dagen, en morgonpromenad ger så mycket mer energi till en under dagen och därför känner jag verkligen att jag prioriterar mina morgonpromenader :). Åt proteinpannkakor till frukost/lunch och de vart jättegoda, ett nytt påhitt från min sida :P.

Slänger upp receptet på min träningsblogg för er som är intresserade av att testa :)!
Efter den goda och mättande frukosten cyklade jag till jobbet och jobbade 12-20. Under tiden kom min älskling Bella till Linköping, så när jag kom hem till min lägenhet hade jag en söt tjej i soffan :). Vi hade inte träffats på tre månader, så det var verkligen ett kärt återseende. Min finaste vän hade köpt ljusrosa rosor, chokladkex, kex och ost till mig som present. Hur gullig får man vara?

Underbara ljusrosa rosor :D <3
Vi gick och handlade lite färdigmat (kyckling med pommes och god sås) som vi åt och sedan blev det lite lördagsgodis efter det :). Satt uppe ett tag och bara pratade och njöt av varandras sällskap.

Tog en liten sovmorgon på söndagen, men gick ändå upp hyfsat för att hinna umgås och äta lyxfrukost innan jobbet. Så vi gjorde oss iordning och gick sedan till mataffären och handlade hem lite god frukost. Vi lyxade till det med smoothie, färska frallor, jordgubbar, juice och wienerbröd :). Det kallar jag lyx! Mumsigt och mäktigt var det.
Min underbara Bella under söndagsfrukosten :).
Vinkade hejdå till Bella, som skulle iväg och överraska en kompis och cyklade till jobbet för ett ganska kort pass mellan 13-16. Kom hem och slängde i mig lite mellis och cyklade sedan iväg till kickboxningen med Hannah. Blev ett riktigt bra pass igår trots att jag var så himla trött innan, tack Hannah för det! Efteråt kom jag hem och hann duscha och sedan fick jag ett samtal av Bella. Hon undrade om hon fick komma upp en stund, så jag fick sällskap en stund på kvällen under min middag. Jättemysigt! Sedan gick hon hem till sin kompis igen och jag fixade iordning här hemma och gick sedan och lade mig.

Det har med andra ord varit en UNDERBAR helg eftersom jag har fått träffa två av mina favorittjejer, Hannah och Bella, jättemycket och även söta Louise :). Jag har även jobbat med trevlig och underbara människor på jobbet, snacka om att ta emot mig med öppen famn! Känner mig redan som en i gänget ;). Me like big time! Som sagt, kunde inte blivit mycket bättre. TACK alla inblandade!

/E <3
Ska uppdatera träningsbloggen nu och sedan blir det till att diska, göra mig i ordning och sedan sova min skönhetssömn. Börjar 8.00 imorgon! Så imorgon är det skola -> hem och vila/fixa middag -> kickboxning -> middag och desperate housewifes med Hannah <3. Underbar tisdag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0