Snö??

Det verkar som att det ska snöa här i Stockholm idag, men ännu har ingen snöflinga synts till. Enligt Smhi ska det börja snöa om en timme, men jag håller tummarna för att dem har fel ;). Tror att det snöat i Linköping idag om jag inte uppfattat det helt fel?! Det är ju tydligen på väg uppått i landet...usch! Vår, please.

Smhi visar dock sol/moln och 6 härliga plusgrader imorgon, så det är ju inte helt fel. Då kan man ju hoppas att den eventuella snön smälter bort under morgondagen :). Ska ut och gå med min kompis Anna på förmiddagen, så vill solen visa sig och termometern visa plusgrader så vore inte det helt fel ;).

Så vad tror ni, kan man lite på Smhi och väderprognosen? Jag tror icke det tyvärr...

Idag är en riktigt soooft fredag :). Började min morgon med att fixa lite med plugget innan jag åt en ordentlig frukost. Sedan har jag pratat med Ameli i telefon ganska länge, kollat en massa skoj på datorn och nyss åt jag en frukt för att orka med en löprunda om en liten stund. Annars blir det väl någon god lunch, lite mellis, kanske någon powernap och ikväll ska jag hämta systers pojkvän på Arlanda och efteråt ska vi ha familjemiddag :). Äntligen ska vi äta familjemiddag igen, det är något av det bästa jag vet <3. Sedan blir det fredagsmys (utan godis och sånt) framför förhoppningsvis Så ska det låta :). Underbar fredag med andra ord, vad ska ni hitta på?

Mina andra planer under helgen är att imorgon, lördag, gå en morgonpromenad med Anna. Vid lunch ska jag träffa Emelie, Sara, Annika och Jenny i Täby C för fika/lunch. Ska bli superroligt/mysigt att träffa dem, var ett bra tag sen jag träffade flertalet av dem :(. På kvällen ska vi fira min syster (som fyller 19 år nästa vecka) och min faster här hemma hos oss. Dessutom har jag min ätardag imorgon, så då ska jag unna mig lite lösviktsgodis ;) och sedan blir det kanske någon god efterrätt på kvällen :). Superlördag med andra ord!

På söndag tänkte jag dra med min pappa ut på en morgonpromenad. Sedan ska jag hem till Emelie och äta lunch för att sedan åka vidare till Universitetet och träna BodyPump och sola solarium. Efteråt ska jag träffa Ellen och gå ut och äta, blir förhoppningsvis Vapiano <3. Åker tillbaka till Linköping någon gång under måndagen :).

Helgen i Stockholm är fullbokad, underbar och jag älskar't!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0