Ska jag?


Ska jag slå till på den här jackan?

Jag har velat haft den här jackan sedan jag fick vårkatalogen från H&M. Jag gillar modellen, färgen och allt, det är en perfekt vårjacka om du frågar mig :). Jag har även gått och kollat på den i butik ett x antal gånger och jag har inte vågat prova den för att jag är rädd att jag blir "kär" i den då :P. Häromdagen fick jag ett erbjudande från H&M på 20% rabatt och blev då jättesugen på att köpa den här jackan. Den är inte dyr från början, men nu blev den plötsligt ännu billigare ;). Så vad säger ni, tycker ni att jag ska unna mig en ny vårjacka?

Jag har faktiskt varit jätteduktig på att inte shoppa under våren. Handlade en del i Thailand, men efter det har det blivit ett nytt träningsset och annars bara födelsedagspresenter till nära och kära. Har även unnat mig lite med mat på restaurang och bio, men annars har jag hållit hårt i mina pengar. Lägger en hel del pengar på mat varje månad, men det är för att jag anser att det är viktigt att äta bra och näringsrik mat. Hellre det än en massa snabbmat och alkohol istället. Så jag tycker banne mig att jag förtjänar den här jackan så duktig som jag varit med att hålla igen plånboken, äta strikt och träna hårt!

Måste även köpa nya strumpor, det måste ju vara bland det tråkigaste att lägga pengar på? Jag har tränat sönder alla mina strumpor :(...

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0