Segpropp!


Tycker den här bilden beskriver mig ganska bra just nu...jag är så seeeeg och urless på pluggandet nu! Jag vet att det är imorgon bitti, men det känns som jag bara läser allt om och om och om igen och sedan blandar jag ihop allting. Dock har jag inte någon riktig ro att lägga ner riktigt än, ska gå igenom en del exempeltentor och lite annat innan det får vara nog. Som sagt, vid åtta ska jag äta middag och gosa ner mig i soffan :)...sedan får det gå som det går imorgon.

Hoppas er dag varit bättre? Läste att det varit sol i Stockholm i alla fall, här har det varit molnigt hela dagen och temperaturen har legat runt nollan. Mig har det dock inte gjort någonting eftersom jag ändå bara förflyttar mig mellan soffan, matbordet, toaletten och köket :P. Ska bli så skönt att komma ut i "verkligheten" imorgon igen :).

Har nog inte så mycket annat roligt att berätta för tillfället. Äsch, nu kör jag igång med "skiten" igen :P.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0