Rain...

Jahopp, då regnar det i Linköping igen :(. Jag som trodde att det "bara" skulle vara molnigt idag och att det imorgon återigen ska bli sol/moln. Men vi får väl se helt enkelt hur det blir, det går ju tyvärr inte riktigt att styra. Det är bara jobbigt om det regnar under min morgonpromenad imorgon eller när jag ska cykla till skolan, det är så drygt! Aja, man får klä sig efter väder helt enkelt ;).

Nu sitter jag och väntar på Hannah. Vi ska på VIP-kväll på Din Sko, de har 20% på hela sortimentet just ikväll och jag behöver ju inte några nya skor, men man kan ju alltid kolla ;). Blir nog bara där en liten stund, sedan måste jag hem och plugga och lägga mig tidigt.

Det blev inget bak idag, jag hann inte med det. Fick i mig lunchen lite sent och kom då iväg på löprundan senare. Självklart skulle det krångla under löprundan också, men jag tog mig igenom 15 km idag och det känns riktigt bra nu efteråt :). Har även hunnit städa lägenheten och ätit middag i form av köttfärssås och spagetti, mums! Nu är jag proppmätt som vanligt :P.

Imorgon blir det en ganska tidig morgonpromenad och efter det har vi seminarium i skolan. Sen hem en sväng för lunch och mellanmål, funderar på om jag hinner baka morotsbrödet här emellan eller om jag ska göra det på söndag istället?!. På eftermiddagen är det sedan dags för aerobics, var längesen jag var på Linas pass, så det ser jag fram emot :). Ser fram emot att träffa henne också :). Och på kvällen blir det sedan restaurangbesök med Mikaela, lutar åt den italienska restaurangen Primo Italia. Deras pizzor är gudomliga och pastan är inte heller helt fel, får se vad jag är sugen på imorgon.

Här bjuder jag på en bild på mig innan dagens långa löprunda :)


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0